Hari tue...aku buka fanpagenya c justin bieber nie...
So...of course larh...aku LIKE!
Jadi....satu hari tue....ada orang add aku d fb...
Namany JUSTIN BIEBEZ...aku marah arh sbb org tue myamar jd justin...
Aku check arh fb tue...sekaliny...btul2 JUSTIN BIEBER!
Keesokan hariny...aku cri fb tue...
DAh xda dah...marahny!
Xpala....jgn berangan-angan trlampau tinggi Nyna!!!!!!!!!!!!
Walaubagaimanapun....aku ttap akan meminatinya....
ARGHHH!!!!!!!!!!
xoxo...
Nyna Luzzy





No comments:
Post a Comment